Ons Sportpark Skoatterwâld is dicht vanwege onderhoud

15 juli 2021 10:15

Vanaf maandag 9 augustus 2021 is ons Sportpark Skoatterwâld weer open.

Sportpark_Skoatterwld_dicht.png

Beste ouders en leden,

Ons Sportpark Skoatterwâld is dicht vanwege onderhoud

Normaal gaan we medio juni dicht, maar vanwege de Regiocup hebben wij Sportpark Skoatterwâld langer opengehouden en konden de jeugdteams nog een paar weken door voetballen.
De weken die nog over zijn tot de opening voor het nieuwe voetbalseizoen, zijn dus echt nodig voor onderhoud.
We lopen door de Regiocup al achter: de grasvelden moeten de resterende weken in onderhoud.

Hoewel we normaal gesproken erg blij zijn met voetballende jeugd op Sportpark Skoatterwâld, is het nu extra vervelend dat we veel jeugd op ons sportpark zien voetballen.
Vaak op het kunstgrasveld, maar helaas ook op de net ingezaaide grasvelden.
Daarnaast zijn we bang dat er ook zaken kapot worden gemaakt.
Helaas hebben we de ervaring uit het verleden dat al eens gebeurd is.
Heel eerlijk: we kunnen ons dit financieel ook niet veroorloven.

Als vereniging kunnen we geen vrijwilligers vinden die in de zomerstop elke middag en avond ‘politieagent’ gaan spelen.
Een parkwacht inhuren is een kostbare zaak en ook daar hebben we de financiën niet voor.

Wij hopen dat jullie echt even wegblijven van het Sportpark Skoatterwald, zodat we komend voetbalseizoen op mooie grasvelden kunnen starten.

We vragen ook aan de ouders om het extra onder de aandacht te brengen bij je zoon/dochter.
Mocht je het gevoel hebben dat hij/zij daar af en toe loopt te voetballen, attendeer hem/haar op het bovenstaande.
En dan maar hopen dat ze luisteren…

Het zou toch zonde zijn om na afgelopen seizoen, de start van het komende seizoen te moeten uitstellen: dat willen we geen van allen!

Alvast dank en groet namens,
Bestuur VV Heerenveen