Actueel

Wegwerkzaamheden Oranje Nassaulaan

11 maart 11:30  Je zult komende tijd wel wat hinder ondervinden om ons Sportpark Skoatterwâld te bereiken.meer »

287x gelezen

Loop jij mee voor extra kleedkamers?

17 april 12:30  Ja! Het is bijna zover. De sponsorloop van sc Heerenveen komt er weer aan.  Op 15 mei mogen onze jeugdspelers (t/m12 jaar) weer meedoen aan deze unieke belevenis, waarbij je rond en door het Abe Lenstra gaat lopen met als doel zoveel mogelijk geld op te halen voooorrrr..... (tromgeroffel...).... nieuwe kleedkamers op de club!! meer »

145x gelezen

3e uitbetaling Teruggaaf Vrijwilligersbijdrage overgemaakt

5 april 23:45  Zoals iedereen inmiddels wel weet, betaalt elk spelend lid € 50,00 voor zijn vrijwilligersbijdrage. Deze € 50,00 zit in het contributiebedrag opgenomen. Heb je jouw vrijwilligersbijdrage voldaan, dan kan je de € 50,00 teruggestort krijgen. Alle aanvragen om terugstorting, die binnen zijn gekomen t/m 1 april 2024, zijn nu verwerkt. Voldoe je aan de voorwaarden dan wordt de € 50,00 in de maand april 2024 teruggestort op jouw bankrekeningnummer. NOOT Je kan alleen jouw teruggave terugvragen mbt het seizoen 2023-2024. Niet meer over het seizoen 2022-2023, dat is definitief gesloten.meer »