Valencia CF Voetbalkamp bij VV Heerenveen

donderdag_27_juli_2023_-_3.jpg
Afbeelding: bijeenkomst 2023 in de zaal op de 1e verdieping Clubhuis VV Heerenveen

Valencia CF Voetbalkamp komt deze zomervakantie naar VV Heerenveen!

Van donderdag 25 juli t/m zaterdag 27 juli 2024 is het Valencia Voetbalkamp, het internationale jeugdprogramma van de Spaanse topclub Valencia CF, te gast bij VV Heerenveen!
Hiermee behoort VV Heerenveen tot een selecte groep partnerclubs van Valencia CF in Nederland.

Het Valencia Voetbalkamp is een 3-daagse trainingsweek voor jeugdvoetballers van 6 t/m 14 jaar van elk niveau onder leiding van officiële Valencia jeugdtrainers.
Het Valencia Voetbalkamp vindt jaarlijks plaats op meer dan 25 locaties in heel Nederland en België.
Je leest er alles over op www.valenciavoetbalkamp.nl

Wat algemene feitjes:

• Locatie: VV Heerenveen
  • Datum: 25-07-2024 – 27-07-2024
  • Aanvang: 09:00 – 15:00 uur
  • Eerste dag kledinguitgifte vanaf 08:30 uur
  • Jongens én meiden van 6 t/m 14 jaar
  • Ook voor keepers
  • Betaling in twee termijnen mogelijk

Als deelnemer ontvang jij:

• Drie dagen top training door officiële Spaanse Valencia CF jeugdtrainers.
  • Valencia CF trainingstenue van Puma, bestaande uit: shirt, short en sokken.
  • Valencia CF Bidon en Valencia CF Diploma
  • Training, structuur en discipline als op de jeugdacademie van Valencia CF.
  • Lunch, drinken, gezonde tussendoortjes en vers fruit.
  • EXTRA! Je maakt kans op een voetbalreis naar Valencia CF!
  • BONUS! Kans op uitnodiging voor deelname met Team Nederland aan VCF Academy World Cup!

De Valencia Voetbalkampen zijn een unieke ervaring voor jeugdvoetballers van 6 t/m 14 jaar. Tijdens het Valencia Voetbalkamp krijgen de voetballers drie dagen training van officiële (Spaanse) Valencia CF jeugdtrainers volgens de succesvolle Valencia CF Academy Methodology.

De trainingsgroepen worden ingedeeld naar leeftijd en niveau, zodat iedereen op zijn/haar eigen niveau kan trainen. Aanvragen voor samen indelen kunnen worden gehonoreerd, mits het verschil in leeftijd én niveau van voetballen gelijkwaardig is.

Daarnaast maken alle deelnemers kans om uitgenodigd te worden voor deelname met Team Nederland aan de Valencia CF Academy World Cup!

Maak kans op een weekend Valencia!
Alle deelnemers aan het Valencia Voetbalkamp maken kans op een voetbalreis naar Valencia.
In Heerenveen selecteren de (Spaanse) trainers aan het eind van de drie dagen één speler die een uitnodiging ontvangt voor een weekend Valencia.
Als gast van Valencia CF gaan zij trainen op het trainingscomplex van Valencia CF, een wedstrijd van het eerste team bekijken, een stadiontour in Estadio Mestalla, bezoek aan de fanshop en meer!

Nieuw: Valencia CF Academy World Cup
Sinds 2022 neemt Valencia Voetbalkamp Benelux deel met twee teams aan de Valencia CF Academy World Cup in Valencia; hét internationale voetbaltoernooi voor alle Valencia CF Academys wereldwijd.
Naast de kans om tijdens het Valencia Voetbalkamp uitgekozen te worden als meest talentvolle speler maken de deelnemers ook kans om Team Nederland te vertegenwoordigen tijdens de Valencia CF Academy World Cup.

Deelname slechts € 187,50 voor dit complete 3-dagen programma (mogelijkheid tot betaling in 2 termijnen).
Meer informatie & aanmelden? Klik hier

Meer informatie en inschrijven:

donderdag_27_juli_2023_-_1.jpg
Afbeelding: 2023, op 't kunstgrasveld 5