Regels teamkleding

Kledingregels VV Heerenveen
Als VV Heerenveen zijn we ontzettend blij met de sponsoring van onze nieuwe hoofdsponsor Ausnutria.
Samen met andere sponsoren hebben ze ervoor gezorgd dat ieder voetbalteam van VV Heerenveen vanaf seizoen 2022-2023 in nieuwe wedstrijdtenues kan voetballen.

Dit betekent dat er een forse investering is gedaan door de sponsoren, maar daarnaast ook door VV Heerenveen zelf.
Om de wedstrijdkleding de komende jaren zo goed en mooi mogelijk te houden, gelden hiervoor onderstaande regels en wasvoorschriften.

Regels betreffende teamkleding VV Heerenveen:
  • Leider/trainer tekent voor het aantal geleverde shirts, broekjes en eventuele keeperskleding, welke genoemd zijn op het formulier teamkledinguitgifte.
  • Kleding mag beslist NIET per teamlid worden uitgedeeld, maar moet wekelijks in het geheel door leiding of middels een wasschema gewassen worden.
  • Bij verlies of beschadiging worden kosten in rekening gebracht!
  • Kosten verlies shirt € 50,- en kosten verlies wedstrijdbroekje € 15,-.
  • Voorkom bij uitlenen van spelers dat kleding meegaat; het team dat spelers nodig heeft, heeft zelf voldoende kleding.
  • Bij vermissing of beschadiging van de wedstrijdkleding moet dit gemeld worden bij de kledingcommissie en niet onderling geleend worden bij andere teams.
  • Mocht een team reservekleding of uittenues nodig hebben, graag voor donderdag aanvragen bij [email protected]

Wasvoorschriften:
  • De wedstrijdkleding mag op maximaal 40 graden gewassen worden.
  • Shirts en broekjes apart van elkaar wassen.
  • Er mogen absoluut GEEN BLEEKMIDDELEN gebruikt worden bij het wassen, want hierdoor vervagen de kleuren van de rugnummers, logo en merk.
  • Voorwasmiddelen als Vanish, groene zeep, Biotex mogen wel gebruikt worden.

Wij gaan ervanuit dat teams/begeleiding zich aan bovengenoemde regels gaan houden.
Laten we niet alleen goed omgaan met onze privéspullen, maar ook met de spullen van VV Heerenveen!
Heel veel succes en plezier dit seizoen!

Met vriendelijke groet,
Kledingcommissie VV Heerenveen