Inschrijven lid

Lid worden van VV Heerenveen, alvast van harte welkom

SKW_tribune_-_kopie.jpg
Afbeelding: de tribune op Sportpark Skoatterwâld

Je kunt jezelf (of in het geval van minderjarigen, jouw zoon of dochter) hier aanmelden als lid van VV Heerenveen:

Attentie
Graag extra aandacht voor de onderstaande documenten.

Als potentieel nieuw lid wordt je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
Wij willen graag eerst kennis maken en je toelichten hoe we bij VV Heerenveen werken.
(Vanwege een tekort aan vrijwilligers, vervalt het kennismakingsgesprek).

Vrijwilligerswerk = verplicht
Wij verwachten van alle leden (of ouders/verzorgers) dat ze vrijwilligerswerk verrichten.
Dat betekent dat je per seizoen minimaal 5 uurtjes je inzet voor de vereniging.
Wil je dat niet, dan geven we aan het bestuur een negatief advies om je als lid in te schrijven.
Dit betekent dat je geen lid kunt worden van VV Heerenveen.

Als je lid wilt worden van VV Heerenveen, ga je akkoord met het 'verplicht vrijwilligerswerk' van minimaal 5 uur per seizoen.
Klik hier waarom

Eerst proeftrainen
Wil je eerst een proeftraining volgen om te kijken of je het leuk vindt, klik dan hier
Nog geen inschrijfformulier invullen.

Wachtlijst
Het kan zijn, vooral bij de jongste jeugd, dat de teams al vol zitten.
We kunnen je dan nog niet in een team indelen, maar je kan dan wel 'trainingslid' worden.
Mocht dat het geval zijn, krijg je dat uiteraard te horen.

Inschrijfformulier VV Heerenveen

Geslacht van het aan te melden nieuwe lid.

Bij welke andere vereniging heb je gevoetbald?

In welk seizoen en team heb je voor het laatst gevoetbald bij die andere vereniging?

Als je het de KNVB relatiecode weet, graag invullen.

VV Heerenveen verwacht van de ouders of de leden (>14 jaar) dat ze vrijwilligerstaken verrichten. Minimaal 5 uur per seizoen.
Lees de informatie daarover, klik hier

Inning contributie
De contributie-inning is uitbesteed aan ClubCollect, een organisatie die ruime ervaring heeft met het innen van contributies. De betaalverzoeken worden verstuurd via SMS en e-mail. Door op een link te klikken komt u op uw persoonlijke betaalpagina van ClubCollect en hier kunt u uw factuur inzien, downloaden en betalen. Hier kunt u ook kiezen om uw contributie in één keer te betalen of in termijnen (voor gespreid betalen wordt € 2,00 per termijn in rekening gebracht). De betalingen verlopen via automatisch incasso of via iDEAL en zijn daarom 100% veilig.

Een deel van uw persoonsgegevens (naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer) worden hiervoor verstrekt aan ClubCollect en zijn alleen zichtbaar voor de penningmeester, voor ClubCollect en u als clublid. Deze verwerking is noodzakelijk voor de verwerking van betalingsgegevens voor de verenigingscontributie. U als clublid kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig worden opgeslagen, niet voor andere doeleinden dan de contributiebetaling worden gebruikt en nooit aan derden worden verstrekt voor commerciële doeleinden.

In hoeveel termijnen wilt u betalen?
Vul in: 1, 2 of in 4 termijnen

Hierbij ga ik akkoord dat de contributie via ClubCollect wordt geïnd

* = verplicht