Handboek voor de leider

Leider zijn van een VV Heerenveen team
Voor de leiders is er een 'Handboek voor de Leider'.

Zaterdagochtend is het 'piekuur' op ons Sportpark Skoatterwâld, bij een drukprogramma worden er tussen de 20 en 30 wedstrijden gespeeld.
Reken maar eens uit hoeveel spelers, begeleiders en toeschouwers dat zijn.
Je komt al snel op zo'n 1.000 tot 1.200 personen.

Voor jouw tegenstander een hele zoektocht om op SKW alles te vinden.
Als leider ben je vooral bezig met je eigen team, vergeet je tegenstander niet.
Hieronder een aantal tips om een goed gastheer te zijn richting je tegenstander:

• Kijk eerst in het wedstrijdsecretariaat op welk veld je speelt en in wellke kleedkamer jij en je tegenstander zitten.
  • Ontvang de leider van je tegenstander, laat zien op welk veld je speelt en in welke kleedkamer jouw tegenstander zit.
    En bied de leider van je tegenstander een bekertje koffie aan in het wedstrijdsecretariaat, op tafel staat koffie, melk en suiker.
  • Loop in de rust mee met de leider van de tegenstander, loop samen naar de beheerder om ranja te halen, geef het je tegenstander. Het staat allemaal al klaar.

Doe zoals jezelf ook graag ontvangen wilt worden als je een uitwedstrijd speelt !!

Handboek voor de leider