Opzeggen lidmaatschap

SKW_-_4.JPGAfbeelding: staantribune hoofdveld in de avond

Opzeggen
Het opzeggen van het lidmaatschap is, behoudens verhuizing of ernstige ziekte/blessure, slechts mogelijk per het einde van het seizoen.
Opzeggingen dienen uiterlijk 15 juni te worden gemeld bij de ledenadministratie.
Dat kan via de e-mail: [email protected]

Vrijwilligersbijdrage
Van ieder lid (of de ouders/verzorgers) verwachten we dat zij zich minimaal 5 uurtjes per seizoen inzetten voor de vereniging.
Doen zij dit niet, dan staat de vrijwilligersbijdrage van € 50,00 per lid nog open.
We attenderen de leden/ouders/verzorgers daar continu op via website, social media en persoonlijke e-mailberichten, niemand kan zeggen dat 'hij of zij' het niet wisten.

Volledige contributie verschuldigd
Opzeggen kan altijd maar je bent de volledige contributie verschuldigd voor het hele verenigingsjaar.
Het is dus niet mogelijk (gedeeltelijk) teruggave van contributie te krijgen, wanneer tussentijds het lidmaatschap wordt opgezegd.
Contributie wordt voor het gehele verenigingsjaar aangegaan.

Opzeggen na 15 juni
Omdat alle leden lid zijn van de KNVB moeten we als voetbalvereniging contributie per lid aan de KNVB afdragen.
Dat is een bedrag van € 25,00 per lid.
Zeg je op na de datum 1 juli berekenen we die € 25,00 door aan het lid.

De voorbeeldbrief om op te zeggen, klik hier