Sponsorloop

sponsorloop-sch2024.png

Ja! Het is bijna zover. De sponsorloop van sc Heerenveen komt er weer aan.

Op 15 mei mogen onze jeugdspelers (t/m12 jaar) weer meedoen aan deze unieke belevenis, waarbij je rond en door het Abe Lenstra gaat lopen met als doel zoveel mogelijk geld op te halen voooorrrr..... (tromgeroffel...).... nieuwe kleedkamers op de club!! Als club hebben we op de piekmomenten een tekort aan kleedruimten, daarom sparen we dit jaar voor mobiele kleedkamerunits voor de jeugd, om te plaatsen achter het huidige clubgebouw. We streven ernaar hiervoor met de sponsorloop € 20.000 op te halen. Dat gaat pittig worden, maar we hopen dat iedereen zich daarvoor hard gaat inzetten.

Doe je mee? Lees hieronder meer.

15 mei
dus, zet hem in je agenda. We starten om 15.30 uur. Bij het Abe Lenstra Stadion.
Behalve de sponsorloop bij het stadion organiseert sc Heerenveen ook nog allerlei andere voetbalactiviteiten. Het wordt dus één groot voetbalfeest.

Zo werkt de Sponsorloop
Voordat het zover is gaan we eerst met z'n allen op zoek naar sponsors voor onze club. Alle jeugdspelers ontvangen hiervoor een persoonlijke actielink. Deze is al aangemaakt voor je en vind je via de knop/link hierboven (maak dus zelf geen nieuwe aan, dit is niet nodig). Ook ontvang je hem via de mail en je krijgt hiervoor een flyer van je leider of trainer. Vervolgens mag je deze link doorsturen naar iedereen die je maar wilt: familie, vrienden, buren, collega’s van je ouders enz. Bijvoorbeeld via WhatsApp, of met de QR-code op de flyer. Sponsors kunnen zich dan zelf aanmelden en betalen via jouw actielink. Wel zo gemakkelijk.

Mooie prijzen voor jou!

Zonder sponsors geen sponsorloop, dus zet hem op jongens en meiden! Iedereen die zijn best doet, maakt ook nog eens kans op mooie prijzen van sc Heerenveen. Wat dacht je bijvoorbeeld een uitje met jouw team naar een wedstrijd, of een shirt met handtekeningen?