Bij de trainingen en wedstrijden geen publiek

18 november 2021 11:45

Even geen welkom op Sportpark Skoatterwâld,
Hoe vervelend ook: bij de trainingen en wedstrijden geen publiek

Zoals jullie allemaal wel hebben meekregen zijn afgelopen vrijdag de Corona-maatregelen aangescherpt.
Gelukkig kunnen en mogen wij blijven voetballen en dat is mooi!
Helaas is zowel bij training als bij wedstrijden de komende weken geen publiek toegestaan.
Jammer, dat vinden wij ook, maar we moeten de maatregelen naleven zodat het Corona-virus weer afneemt.

Afgelopen dagen was het te druk op het park.
Zowel bij sc Heerenveen als bij VV Heerenveen waren er (inhaal)wedstrijden en natuurlijk wordt er volop getraind.

Het liefst zouden wij ook iedereen welkom heten op ons park, maar helaas kan dat niet.
Alleen de noodzakelijke vrijwilligers zijn toegestaan.
Dit zijn hoofdzakelijk de mensen op het wedstrijdsecretariaat, de bezetting in de keuken/kantine en de beheerders.

Bij trainingen en wedstrijden zijn dit de trainers, leiders, scheids- en grensrechters en de ouders van tegenstanders, die hebben gereden.
Wij zien dat er een draai wordt gegeven aan ‘noodzakelijke vrijwilligers’ om zo toch te kunnen kijken.
Maar tassendragers, fruitsnijders, fotografen en/of filmers zijn niet noodzakelijk.

Wij vragen jullie dan om alleen naar het sportpark te komen als daar een gegronde reden voor is.
Wij willen het park graag openhouden, al is dat nu zonder publiek.

Alvast dank en wij hopen jullie snel weer te mogen begroeten,
Het bestuur