Entree_VV_Heerenveen_-_met_bloembakken_en_parasols_-_2.jpg
Afbeelding: entree Clubhuis VV Heerenveen (Sportpark Skoatterwâld)

Om te beginnen, leuk dat je lid wilt worden van VV Heerenveen.
Lees de teksten onder de buttons goed door:
- Lid worden van VV Heerenveen
- Ledenadministratie
- Lidmaatschap
- Contributie

Een voetbalvereniging is een vrijwilligersorganisatie
VV Heerenveen heeft bijna 1.000 leden met zo'n 60 teams, meer dan 250 vrijwilligers maken het mogelijk dat er gevoetbald kan worden.

We vinden het prachtig dat je bij ons wilt komen voetballen maar we verwachten ook iets terug.
Wij verwachten namelijk van ouders dat ze de regels van de vereniging respecteren en mee helpen om de vereniging gezond en draaiende te houden.
Dat betekent dat elke speler/ouder minimaal per seizoen 5 uurtjes vrijwilligerswerk moet verrichten.

Ben je opgegroeid in het verenigingsleven dan weet je dat 5 uurtjes per seizoen niets voorstelt.
Voorbeeld; een jeugdleider is  op een zaterdag een ochtend/middag al snel 4 tot 5 uurtjes bezig met zijn team, en dat elke week.
Je begrijpt, 5 uurtjes per seizoen is echt niet veel.

Als nieuw lid (of ouder) moet je weten hoe een vereniging werkt; BACK TO BASICS
De KNVB heeft een aantal visiefilms gemaakt over het reilen en zeilen van een vereniging.
Zeer leerzaam en je begrijpt direct de uitdaging waar voetbalverenigingen voor staan.

Lees daarom de onderstaande documenten/informatie:

Er wordt daarna contact met je opgenomen.