Wijzigingen doorgeven

Geef wijzigingen meteen door!

Te vaak blijkt dat bij een groot aantal leden de persoonsgegevens die bij VV Heerenveen bekend zijn niet meer kloppen.
Niet verwonderlijk, want mensen verhuizen, nemen een andere e-mailadres of mobiel telefoonnummer.
Prima natuurlijk, maar als je VV Heerenveen niet informeert ben je daardoor onbereikbaar.

Geef wijzigingen in jouw persoonlijke gegevens (naam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en IBAN rekeningnummer) zo snel mogelijk door.

Dit doe je door een e-mail te sturen naar de Ledenadministratie: [email protected]

Adres en telefoonnummer wijzigen
Wijzigingen van adres en telefoonnummer kunnen worden doorgegeven in de Voetbal.nl app.
Door deze app te gebruiken voor wijzigingen wordt zowel de VV Heerenveen- als de KNVB-administratie automatisch aangepast.
Ook kun je zelf in de Voetbal.nl app van de KNVB je gegevens aanpassen (voor Android, voor iPhone).

Je kunt het ook doorsturen naar de Ledenadministratie: [email protected]

Waarom?
Wij hebben je correcte gegevens nodig voor de inning van de contributie via ClubCollect en communicatie met VV Heerenveen en de KNVB.
Mocht je nog geen bericht hebben gehad over of van ClubCollect, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Ledenadministratie: [email protected]

Voorkom dat je geschorst wordt
Bedenk dat als je contributie niet kan worden geïnd omdat je gegevens onjuist zijn, je kunt worden geschorst voor het spelen van wedstrijden.