Guido Pen: nieuwe wedstrijdsecretaris

25 februari 2022 11:45

Guido Pen is voor velen een bekend gezicht binnen VV Heerenveen.
Maar voor diegene die Guido Pen niet kennen; 'het is een persoon met een prachtig voetbalverleden en geweldig veel voetbalervaring.'

guido_pen_-_wedstrijdsecretariaat_-_2.jpg
Afbeelding: Guido Pen

Vanaf 1 maart 2022 neemt Guido Pen de taken waar van het wedstrijdsecretariaat en is onze nieuwe wedstrijdsecretaris bij VV Heerenveen.
Ondergetekende heeft de taken voor een jaar ad interm verricht en draagt het definitief over.

Guido Pen is te bereiken via:
E: [email protected]

M: 06-27 28 60 59

Wie is Guido Pen?
Voor diegene die Guido niet kennen, hieronder een kleine introductie.

Guido heeft in zijn jonge jaren gevoetbald in het betaalde voetbal, zie wikipedia
Jaren is Guido Hoofdtrainer geweest bij diverse verenigingen in Noord Nederland, én ook bij VV Heerenveen (2007 t/m 2010).
Guido is drie jaar Hoofdtrainer geweest van VV Heerenveen 1.
In het seizoen 2020-2021 heeft Guido het zaterdag 1 team van VV Heerenveen getraind, op dit moment is Guido trainer bij SC Joure.

Guido_Pen_voor_VV_Heerenveen_Zaterdag_1.jpg
Afbeelding: Guido Pen voor de groep (VV Heerenveen Zaterdag 1)

Het wedstrijdsecretariaat is Guido Pen niet helemaal vreemd want in 2012 heeft Guido deze functie ook al bekleed.
Aardig feit; Guido is betrokken geweest bij de ontwikkeling van Sportlink Club van de KNVB, je ziet het; we krijgen een persoon met veel ervaring.
Bij diverse amateurverenigingen heeft Guido ook als Hoofd Jeugdopleiding gewerkt, dat is zeker een pre voor onze groeiende vereniging.

Wedstrijdsecretaris bij VV Heereneen is geen 'makkie' en maakt je niet altijd 'geliefd'. Met te weinig velden en kleedkamers moet je elke week wel eens een aantal onsympathieke beslissingen nemen. Dat hoort er helaas bij; 'het is niet anders, het zij zo'.

In het het Clubblad nr. 130 staat een interview met Guido Pen over zijn aantreden als trainer van VV Heerenveen Zaterdag 1.
Uit de oude doos, Clubblad 82, nog een interview van ondergetekende met Guido Pen mbt zijn aantreding als wedstrijdsecretaris in 2012.

Taakverdeling wedstrijdsecretariaat
Taak van een wedstrijdsecretariaat is contact met de KNVB en de leiders mbt de competitie- en bekerwedstrijden ondernhouden.

Het Wedstrijdsecretariaat is er voor het coördineren/inplannen van een optimale veld- en kleedkamer bezetting voor beker en competitiewedstrijden, zodat de door de KNVB toegewezen thuiswedstrijden gespeeld kunnen worden.

Zie ook, klik hier

KNVB code VV Heerenveen: BBBF904