Vooraankondiging ALV VV Heerenveen op 4-7-2022

25 mei 2022 8:30

Beste leden,

Door diverse ontwikkelingen, waarover wij jullie willen bijpraten en waar wij samen een besluit over willen nemen, houden wij een ingelaste Algemene Leden Vergadering op maandag 4 juli 2022 om 20:00 uur in de bovenzaal op Sportpark Skoatterwâld.

Algemene_Ledenvergadering_2022.png

Algemene Ledenvergadering maandag 4 juli 2022

Door diverse ontwikkelingen, waarover wij jullie willen bijpraten en waar wij samen een besluit over willen nemen, houden wij een ingelaste Algemene Leden Vergadering op maandag 4 juli 2022 om 20:00 uur in de bovenzaal op Skoatterwâld

Graag willen we de o.a. de volgende onderwerpen agenderen:

• Voortgang vernieuwing en uitbreiding van sportpark Skoatterwâld
  • De nieuwe kledinglijn en wedstrijdtenues van Macron (in samenwerking met SC)
  • Ontwikkelingen eerste elftal en plannen voor de zaterdagen
  • Het chronische tekort aan vrijwilligers en de vrijwilligersbijdrage
  • De sterk stijgende kosten voor energie, beheer en schoonmaak
  • Start met een natuurlijke doorstroom van bestuursleden

Noteer de datum vast in je agenda.
De officiële uitnodiging en definitieve agenda zullen binnenkort worden toegezonden.

Aanmelden kan via het inschrijfformulier: klik hier

NB
: Alle Leden hebben vrijdag 27 mei en woensdag 15 juni 2022 via de e-mail (KNVB Sportlink Club) een persoonlijke uitnodiging toegestuurd gekregen.
Heb je niets ontvangen dan sta je waarschijnlijk met een 'verkeerd e-mailadres' in onze ledenadministratie (KNVB Sportlink Club).
Verzoek; stuur het juiste e-mailadres naar Hilda Boomsma (Ledenadministratie); [email protected]

Namens het bestuur van VV Heerenveen,
Bernier Hoekstra