Gebruik velden t/m 26 augustus 2022

11 augustus 2022 11:45

Bestuur

Er is met sc Heerenveen via Onderhoud (GertJan Hilarius) afgesproken dat er t/m 26 augustus 2022 geen grasvelden gebruikt mogen worden voor trainingen en wedstrijden, alleen kunstgras.

Tot die tijd kan er alleen op veld A en B getraind worden.
En alleen op veld B ook wedstrijden.

VV Heerenveen Zat 1 kan op de zaterdagen wel spelen..., doordeweeks thuis niet ivm eventuele training op de velden A en B.
sc Heerenveen wijkt uit met de jeugdteams naar Jubbega/Udiros etc.. en spelen/trainen daar zoveel als mogelijk tot 1 september 2022.

Gebruik van onze velden op Sportpark Skoatterwâld ivm het aanleggen van onze twee nieuwe kunstgrasvelden.
Je begrijpt dat dit de komende maanden even behelpen is/wordt.
We hopen op jullie begrip.

Luchtfoto_SKW.jpg
Afbeelding: luchtfoto Sportpark Skoatterwâld

Twee nieuwe kunstgrasvelden
Veld 4 (een grasveld) wordt een kunstgrasveld.
Daar is men nu mee bezig.
Men verwacht voor 1 oktober 2022 klaar te zijn.

Veld B (een kunstgrasveld) wordt vervangen door een nieuw kunstgrasveld.
Het nieuwe kunstgrasveld wordt verlegd over de huidige velden A en B.
Zodanig dat er ruimte wordt gecreëerd voor het nieuwe kantine- en kleedkamercomplex.

In een later stadium wordt naast ons huidige veld 2 een nieuw kantine- en kleedkamercomplex gebouwd.
Veld 2 wordt het nieuwe hoofdveld (gras) en het nieuwe kunstgrasveld B wordt ons 'tweede hoofdveld', deze  twee velden liggen parallel aan het nieuw te bouwen kantine- en kleedkamercomplex.

De huidige kantine en kleedkamers worden uiteraard pas gesloopt nadat het nieuwe gebouw er staat.

nieuw_SKW.png
Afbeelding: impressie van de plannen (onder voorbehoud)