EHBO-BHV Coördinator gezocht

13 november 2022 9:00

Helaas, gebeurt er op een voetbalveld nog wel eens iets.
Een ongelukje is zo gebeurd.

Dit seizoen is het al een aantal keren voorgekomen dat een EHBO'er gewenst was.
Helaas hebben we als vereniging geen EHBO-BHV Coördinator die dat coördineert.

Het wordt tijd dat we die gaan vinden......

EHBO-BHV Coördinator

EHBO_BHV_verbanddoos.jpg

EHBO'er (Eerste Hulp Bij Ongevallen)
Jouw belangrijkste taak is het verlenen van eerste hulp bij ongevallen in de organisatie waarbij je (spoedeisende) eerste hulp verleent in afwachting van professionele hulpverleners zoals de ambulancezorgverlening.

Een BHV'er Bedrijfshulpverlener is opgeleid om in geval van nood de werknemers en klanten in veiligheid te brengen.
Zo weet een BHV’er hoe hij of zij mensen uit een brandend gebouw moet krijgen en hoe eerste hulp te verlenen bij een ongeval.

Sportpark Skoatterwâld

Er wordt veel gevoetbald op ons sportpark.
Elke dag zijn er wel (sport)activiteiten; traingingen, cursussen en wedstrijden.
En ja, op het voetbalveld gebeurt nog wel eens iets.
Het zou mooi zijn als we op de zaterdagochtend en - middag een EHBO'er of BHV'er op ons sportpark zouden hebben.

We zoeken
We zoeken een persoon die dit wilt coördineren zodat er altijd een EHBO'er of BHV'er aanwezig is.

Mocht je in het bezit zijn van een EHBO en/of BHV diploma/certificaat en je wilt ons helpen als vrijwilliger, geef je dan op.
Dat kan via het Bestuur, te bereiken via de e-mail: [email protected]

Of vul het formulier in, en we nemen dan direct contact met je op.

ga naar de vacature om je aan te melden

Op het Sportpark Skoatterwâld
AED ligt (ooghoogte) achter de bar in de kastenwand.
AED.jpg

Een AED (Automatische Externe Defibrillator) is een apparaat waarmee bij een hartstilstand electrische stroomschokken kunnen worden gegeven.