Arno Hoekstra volgend seizoen hoofdtrainer VV Heerenveen

22 maart 2024 8:00

Arno Hoekstra wordt met ingang van het seizoen 2024/2025 onze nieuwe hoofdtrainer. Hij volgt daarmee de aan het einde van dit seizoen vertrekkende Niklas Tarvajarvi op.

Arno Hoekstra wordt met ingang van het seizoen 2024/2025 de nieuwe hoofdtrainer van VV Heerenveen. Hij volgt daarmee de aan het einde van dit seizoen vertrekkende Niklas Tarvajarvi op.

De in Oldeberkoop woonachtige Hoekstra was voorheen 5 seizoenen trainer van Olde veste ’54, 3 seizoenen van FVC en de laatste 6 jaar bij het in de vierde divisie zaterdag spelende VV Berkum.

De 47 jarige trainer is blij dat hij in het seizoen 2024 – 2025 de nieuwe trainer van vv Heerenveen wordt. De ambitie die de club en spelers uitspreken passen goed bij zijn gedrevenheid en sportbeleving. Hij kijkt er dan ook enorm naar uit om in het nieuwe seizoen met de talentvolle selectie aan de slag te gaan.

De TC en het bestuur zijn blij met de komst van Hoekstra. Er is een duidelijk match qua voetbalvisie en ambitie. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking.