Toernooien zat 27 + zon 28 augustus 2022 geannuleerd

17 augustus 2022 12:45

Jeugdtoernooien commissie

Tot onze spijt moeten we onze twee toernooien, Meidentoernooi (zat 27 augustus 2022) en Pieter Benedictus Toernooi (zon 28 augustus 2022) annuleren.

Als Toernooicommissie kunnen we door onvoorziene omstandigheden niet die kwaliteit bieden die wij graag aan de deelnemende teams willen leveren en waar we als VV Heerenveen voor staan.
Organisatorisch zijn we er klaar voor, onze velden jammer genoeg niet.

Jeugdtoernooien geannuleerd, waarom?
Jeugdtoernooien_27_en_28_augustus_2022_-_kopie.png

Ons Sportpark Skoatterwâld krijgt twee nieuwe kunstgrasvelden
Door een gewijzigde bouwplanning, droogte en bekerwedstrijden van sc Heerenveen zijn er slechts drie competitiegrasvelden beschikbaar voor een toernooi van circa 140 teams.
Behalve dat dit onvoldoende is voor een goede uitvoering van het toernooi, zijn ook deze grasvelden door de droogte in een slechte staat.
De trainingsgrasvelden zijn geen optie.
Een intensief gebruik door het toernooi zou de competitiewedstrijden van de vereniging in gevaar kunnen brengen.
Dit vinden wij uiteraard niet wenselijk.

Nogmaals, zeer spijtig maar de keuze is gemaakt; géén Meidentoernooi (zat 27 augustus 2022) en Pieter Benedictus Toernooi (zon 28 augustus 2022) dit seizoen 2022-2023.

We hopen op jullie begrip.

Groet,
Jeugdtoernooi Commissie VV Heerenveen