3e uitbetaling Teruggaaf Vrijwilligersbijdrage overgemaakt

5 april 2024 23:45

Bestuur

Zoals iedereen inmiddels wel weet, betaalt elk spelend lid € 50,00 voor zijn vrijwilligersbijdrage.

Deze € 50,00 zit in het contributiebedrag opgenomen.
Heb je jouw vrijwilligersbijdrage voldaan, dan kan je de € 50,00 teruggestort krijgen.

Alle aanvragen om terugstorting, die binnen zijn gekomen t/m 1 april 2024, zijn nu verwerkt.

Voldoe je aan de voorwaarden dan wordt de € 50,00 in de maand april 2024 teruggestort op jouw bankrekeningnummer.

NOOT
Je kan alleen jouw teruggave terugvragen mbt het seizoen 2023-2024.
Niet meer over het seizoen 2022-2023, dat is definitief gesloten.

Wil je weten hoe het ook alweer werkt?
zie dan de pagina 'Teruggaaf Vrijwilligersbijdrage'

29 aanvragingen zijn binnen (vanaf 15 januari 2024 t/m 1 april 2024).
Waarvan een aantal aanvragen niet gehoneerd zijn (voldoen niet aan de voorwaarden en hebben daarover bericht ontvangen) en de rest van de aanvragen, zijn overgemaakt en staat volgende week op het aangeven bankrekeningnummer.

Eén aanvrager heeft het bedrag geschonken aan de Jeugdafdeling van VV Heerenveen om voetballen aan te schaffen.
Dank hiervoor.

Degene waarvan de aanvraag niet is gehonereerd, hebben een e-mail van de penningmeester ontvangen.

De aanvragen worden gecontroleerd op twee punten:
1. Heb je inderdaad vrijwilligerswerk verricht?
2. Heb je de gehele contributie betaald?

Sommigen ontvangen een e-mail van de penningmeester om hun bankrekeningnummer door te geven.
Als dat allemaal klopt, kan de € 50,00 teruggestort worden.

Uitbetalingen

• 1e uitbetaling: in de maand november 2023
  • 2e uitbetaling: in de maand januari 2024
  • 3e uitbetaling: in de maand april 2024
  • 4e uitbetaling: in de maand juli 2024

ATTENTIE
4e uitbetaling: in de maand juli 2024 - op basis van ingestuurde formulieren t/m 30 juni 2024
Aanvragen van de teruggave is mogelijk tot 1 juli 2024 van het voetbaljaar/voetbalseizoen.
Daarna vervalt deze mogelijkheid.
Het is niet mogelijk aanvragen te doen voor eerdere seizoenen.

Teruggaaf vrijwilligersbijdrage

Waarom storten jullie niet elke maand die vrijwilligersbedrage terug?
En waarom duurt het zo lang?
Die vragen krijg je wel eens van ouders en leden.

Dat heeft te maken dat het gecontroleerd moet worden of iemand ook daadwwerkelijk zijn vrijwilligersbijdrage heeft verrricht.
Daarom is het ook zo belangrijk om je via de website in te schrijven voor een vrijwilligerstaak en/of dienst, want dat kunnen we controleren.

Heel eerlijk, dat kost ons ook tijd, het is voor de penningmeester ook extra vrijwilligerswerk.
Dus 4x per jaar een terugstorting vinden we prima...

BALLEN voor de JEUGD
Stel dat je die € 50,00 niet per se terug wilt.
Dan geven we je graag de mogelijkheid om die € 50,00 te sponsoren aan de 'ballen voor de jeugd'.
We willen graag elk seizoen, de jeugd nieuwe voetballen aanbieden.
Er wordt veel getraind en gevoetbald.
Ballen slijten, gaan kapot, verdwijnen..., we kunnen altijd ballen gebruiken voor onze jeugd.

Vul het formulier in en geef aan dat we jouw € 50,00 mogen gebruiken voor de 'ballen voor de jeugd'.
Teruggaaf_vrijwilligersbijdrage_-_2.jpg