Clubhuis Commissie

kantine_vol.jpg
Afbeelding: een zaterdagochtend in het clubhuis van VV Heerenveen, op Sportpark Skoatterwâld

Het Clubhuis van VV Heerenveen is een belangrijke inkomstenbron voor de club.
Met name op zaterdag is het in het clubhuis een drukte van belang.
Als amateurvereniging kunnen wij echter niet zonder vrijwilligers om de kantine te bemensen, vandaar dat wij een beroep doen op leden en ouders/verzorgers van de leden.

Inschrijven Bardienst (vrijwilligersbijdrage)
Iedereen kan zich online inschrijven voor een bardienst op deze inschrijfpagina.

Het verzoek is dat je op de genoemde datum en tijdstip in het clubhuis van VV Heerenveen aanwezig bent, je wordt ontvangen en uitgelegd wat je taak voor die ochtend/middag is.
Mocht je onverhoopt niet kunnen dan verzoeken wij je om zelf een vervanger te regelen voor jouw bardienst.
Wil je in dat geval jouw vervanger dan tijdig doormailen naar KLIK HIER zodat wij weten welke medewerker we kunnen verwachten.

Vrijwilligersbijdrage 50 euro
Voor alle duidelijkheid melden wij dat deze uren meetellen voor de kwijtschelding van de vrijwilligersbijdrage (50 euro per spelend lid).
Heb je een bardienst gedraaid kan je de vrijwilligersbijdrage terug ontvangen via Teruggaaf Vrijwilligersbijdrage

Bardienstplanning
Vragen over de barplanning kan je mailen naar de Clubhuisbeheerder (Gabe Hof), KLIK HIER

SBS_6_-_op_SKW_-_de_bezoekers.jpg
Afbeelding: bezoekers uit Steenwijk;  vv d'Olde Veste '54

Het Gezonde Clubhuis
VV Heerenveen is een voorbeeldclub op het gebied van 'de gezonde kantine, oftewel 'Het Gezonde Clubhuis'.
We proberen op de club een gevarieerd assortiment met (gezonde) snacks aan te bieden en de leden bewust te maken van gezonde voeding en sport.
Een van de initiatieven is fruit en suikervrije limonade in de pauze bij de jeugdteams.
Daarnaast hebben we een ruim assortiment gezonde voeding zoals broodjes gezond, wraps en fruitbekers.
Inmiddels staat 'Het Gezonde Clubhuis' goed op de kaart.

gezonde_kantine_-_2.jpg
Afbeelding: De koelvitrine vol met gezonde producten

Olie-, krentenbollen, appelflappen en snert (oud & nieuw)De_drie_dames_Jeannette_Ingrid_en_Cornelie.jpg
Afbeelding: De drie dames, vlnr: Jeannette Sidoel, Ingrid Jasper-Schokker en Cornelie Grond

Snert_donderdag_31_december_2020.jpg

Afbeelding: een koeling vol met Fryske ambachtelijke snert

Clubkaart
Met de clubcard kun je heel eenvoudig (contactloos) betalen in het clubhuis, handig voor kinderen en jezelf.
Hoe kom je in het bezit van de clubcard?

• In het clubhuis kun je een clubcard verkrijgen. Daar betaal je dan 5 euro voor, maar het saldo op de kaart is ook al 5 euro, dus aanschaf is kosteloos.
  • Het saldo kun je opladen in de kantine (pin), maar ook via iDeal.
  • Registreer je kaart op www.mijnkniponline.nl. Hier kun je zelf de kaart beheren, opwaarderen via iDeal en de kaart blokkeren.

De clubcard heeft een QRcode.
Deze kun je met je mobiele telefoon scannen (via een QR scanner app) waardoor je altijd snel het saldo kunt checken.

Als je je kaart verliest dan kun je de pas blokkeren.
Het eventuele resterende saldo kan via de club in dat geval weer teruggestort worden naar je rekening.

Voor alle vragen omtrent de clubcard kun je e-mailen naar KLIK HIER

PIN

Sinds 2019 kan alleen met PIN of Clubcard worden afgerekend in het clubhuis.
De evaring heeft ons geleerd dat dit prima werkt, leden/bezoekers zijn al niet anders gewend.